Bakom mina solglasögon

Gott folk, oroa er inte: Jag är inte död. (Det kan ju tyckas vara den enda rimliga anledningen till att bloggen lämnats till sitt öde i två dagar nämligen)
 
Jag har bara haft fullt upp sen i fredags. Gick i hutongerna tillsammans med Amy och Francesca då, spenderade lördagen i Lama Tempel med Rachel och har varit på zoo hela dagen idag tillsammans med min familj.
 
Måste i säng BUMS! nu för imorgon står det tidig power walk på schemat innan jag beger mig till Amys ställe för bakning. (Jag och Francesca blev överlyckliga när vi hörde att de hade en ugn, ingen annan har det här!!)
 
Tills vidare får ni njuta av mina nya (galet coola) brillor. Köpte de från ett gatustånd i hutongerna för 28 kr. I'm in love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0