10 (totalt värdelöst) fakta om mig

1. Jag har snea armar och ben. Mina knän går ihop och vad som borde vara insidan av min armbåge är min ovansida.
 
2. Jag rabblar tyska glosor när jag springer. Dock är det lite enformigt eftersom jag inte kan så många.
 
3. Min favoritblomma är solrosor för att de ser så glada ut och mitt favoritdjur är puffinbirds för de ser påhittade ut.
 
4. Jag kunde inte se Star Wars "Revenge of the Sith" utan att börja gråta för några år sedan.
 
5. När jag kör bil så har jag svårt för högerreglen och företräde vid korsningar, så jag kör bara och hoppas på det bästa.
 
6. Jag vill gifta mig, men inte ha några barn och bara skämma bort min bröders ungar istället.
 
7. Ibland när jag talar med folk så slutar jag lyssna och föreställer mig hur de ser ut nakna istället.
 
8. Jag är superbra på att hålla hemligheter. Just nu innehar jag elva stycken. Dock kommer jag bara ihåg två.
 
9. Jag är egentligen väldigt duktig på att simma, men får panik av att simma på djupt vatten i havet.
 
10. Jag tror att världen hade varit en väldigt mycket bättre plats om jag fick bli enväldig härskare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0