rapport från sjuksängen

Fröken är sjuk och uttråkad. Och tycker att det är lite trist att inte ha skrivit på så länge. Så here we go.

Livet flyter på, ren rutin och inga överraskningar men det är rätt skönt faktiskt. Jobbar, pluggar teori, övningskör och tränar. Same same. Just nu fyller jag ut min sjuktid med Vampire Diaries och skickar lite hat till Jonna varje gång Damon kommer in i rutan och planerar bröllop varje gång Jeremy kommer in istället. Så ja, jag är väl fortfarande lika.. speciell i huvet som tidigare.

Sen försöker jag även slå The Akinator, och det i sig är ett jävla tidsfördriv. (Så sjukt busy och VIP jag är) Ska försöka slå honom med Glader från Snövit. Suck on that konstiga-ande-i-icke-flaska-som-t.o.m-listade-ut-Stiflers-mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0