heja lyckliga emma!

Hejsan era små mupps!
 
Jag har nytt jobb! Thats right. Förra veckan tog jag ett snack med min dåvarande (nu f.d) chef och frågade om tider för oktober. Efter mycket tjat kom det fram att "det inte finns någon möjlighet att garantera heltid" och "ifall din ekonomiska situation kräver det så får du söka dig någon annanstans". 
 
Så jag gjorde det. Sökte mig någon annanstans alltså. I fredags sökte jag, i måndags ringde de, i tisdags gick jag på möte och samma dag sa jag upp mig från båtarna. Idag hade jag min första dag! Vill ni veta hur lycklig jag är över det? Okej då.


Jag är rätt så överlycklig. Hela veckan har jag spenderat i ett konstant lyckorus. Ibland tror jag att Gud tycker lite mer om mig än alla andra faktiskt. (Förutom när han jävlas med mig, då tror jag att han tycker lite sämre om mig)

Kommentarer
Postat av: Alexandra S

Grattis grattis! :D Trivs du?

Svar: Tack! Jadå, det går riktigt bra faktiskt. Saknar båten dock haha. Hur går det på utbildningen? :)
hejjaemma

2012-10-01 @ 08:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0