cry baby.. eller ja, bara en tönt då

Okej, så jag blev kanske lite hooked på Vampire Diaries. Och det kan vara så att jag gråtit non-stop i en kvart nu efter att ha sett sista avsnittet. Typ.
 
Ringde Jonna direkt efter (nåja, försökte torka lite tårar, sluta snora och harkla mig ett par gånger först) jag sett sista avsnittet för att.. tja, få lite stöd i min sorg. Hon hörde knappt ett ord av vad jag sa, för lika fort började jag storböla igen.
 
Emma: Mwhen det.. är.. såååå.. såorjligt. *snor, harkel*
Jonna: Din jävla tönt, nu ska jag äta tårta. Hej då.
 
Thanks for nothing liksom. (Hon ringde faktiskt upp senare när jag varit lite mer.. känslomässigt stabil om vi säger så, och diskuterade olika teorier om vad som kommer att hända i nästa säsong. Nu när Elena blir vampyr kommer hon ju faktiskt att minnas att hon träffade Damon före hon träffade Stefan. Vilket jag skiter högaktningsfullt i med tanke på att jag är Team Stefan. Åh helvete, nu börjar jag gråta igen.)
 
Humor bland alla nördiga tårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0