vadå höger ben och vänster arm, samtidigt!?

Stack till gymmet med mamma idag för att checka av ett nytt pass på min lista - zumba. Ja sekten tycks ju bara bli större och större, typ som LCHF. Fast mindre. (Fattar ni.. mindre? Banta = mindre! I know, i'm so funny)Anyhow, de säger ju att dansklassen är för alla, till och med för dem som totalt saknar koordination.
 
Så jag och mitt svennearsle stack dit. Och det gick bra till en början. Vänster ben fram, vänster ben bak, höger ben fram, höger ben bak, gör det en gång till, heja heja en gång till, vänster ben fram.. VA!? vadå höger arm upp? Ge fan i det där, hey sluta öka takten! Ta ner armen igen! Men vad fan, okej.. i can do it, så var det höger arm upp ja, vänster arm nu.. varför snurrar hon!? Varför snurrar alla? Saaaatan, nu ändrar hon igen. Ska jag snurra nu då? Okej, snurra.. snurra höger eller vänster, vänta, gör hon båda? La hon till en klapp där? Samtidigt som hon tog fram högra benet igen? Åh, äntligen är vi färdiga, drickpaus. Efter ska jag minsann kunna hela. Nu jävlar. Okej, musik igen.. Vänta, vad fan, vi började väl inte med att hoppa innan. Hon har ändrat igen, vad i helvete..
 
Och tja, så fortsatte det hela passet ut. Men jag löste det. När alla andra snurrade hoppade jag och när alla andra hoppade snurrade jag. (Detta är varför jag dricker när jag är ute) (Man minns mycket mindre nästa dag då)
 
Så vad nu? Jag ska gå dit imorgon med så klart. Det var faktiskt väldigt roligt. (Framförallt att shakea booty. Även om resten såg ut att bli lite störda. Men vadå, något får jag väl göra medan de gör piruetter?)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0