undrar hur en kines hade definierat Bjuv då..

Hade min första intervju över Skype med the chinese agency idag! Gick jättebra om man bortser från den lilla detaljen att jag spillde ut ett glas vatten under intervjun och fick torka upp det med en filt samtidigt som jag skulle berätta om mina tidigare erfarenheter som barnvakt. Borde lagt till på kvalitativa egenskaper att jag är en jävel på att multitaska.
 
Hur som haver. Under intervjun:
Intervjuaren: Where would you prefer to live in China?
Emma: My main focus so far has been on Beijing but I'm open to other alternatives, such as Hong Kong and Shanghai as well.
Intervjuaren: Okey, thats good. Would you be interested in some smaller cities too? Medium city about 5-8 millions and small maybe about.. 3-5 millions.
 
Man ba.. okej. Deras "medium city" är större än hela Sverige. Det är större än London t.o.m. Deras "small city" är snäppet mindre än hela Danmark. Jag vet inte, det känns nog lite för litet för mig ändå.
WHERE WILL I GOOOO!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0