"sitter du här och flashar igen!?"

Har spenderat kvällen skypeandes med Alfons och sedan gjorde även William oss sällskap. Blev en välbehövlig uppdatering på nästan två timmar eftersom vi inte pratat på jättelänge. Jag satt och åt svenskt godis under tiden enbart för att jävlas. Man är väl en bra kompis liksom.
 
Deras tidigare feta "jag-tänker-aldrig-börja-träna-det-räcker-med-att-springa-till-bussen" kompis hade dock en överraskning. Magrutor! Eller ja, på gång till magrutor i alla fall.
Dock är en sån där envis klump kvar under naveln som vägrar försvinna hur mycket jag än tränar. Tror det är godiset. ..så den får bli kvar helt enkelt.
Hur som haver, jag kommer antagligen och hälsar på dem till vintern, efter nyår! Dock får man bara sova över två nätter i rad (skeda, hallelujah!) så antingen får det bli en weekend eller så får de smuggla in mig tredje natten. Får faktiskt plats i en väska.
Har testat. (klicka)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0