poppis på körskolan

Jag har mitt teoriprov imorgon och börjar nojja lite inför det.

Emma: Men bromssträckan då, kan du inte gå igenom det igen!?
Körläraren: Okej, nu går du hem. Sluta plugga teori, sluta tänka på provet, det kommer gå bra.
Emma: Men tänk om..
Körläraren: Nej. Gå och fika. Ta det lugnt. Oavsett: FÖRSVINN HÄRIFRÅN!

Ps, för den som är intresserad kan jag då meddela att jag har min uppkörning nästa vecka. De flesta vet ändå (jag suger på att hålla saker hemligt) så jag kan lika gärna skriva ut det här. Kom ihåg att skiva upp det i era kalendrar nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till Emma:)
/Said

Svar: Tack! Nu klarade jag ju dock inte teorin, men uppkörningen.. nu jävlar ;)
hejjaemma

2012-10-02 @ 19:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0