och en dålig dag blev helt plötsligt fantastiskt bra

Vaknar halv nio. Vad sjutton händer med mig, varför är jag så morgonpigg? Ligger kvar i sängen och läser i en timme. Telefonen ringer. Och så. Precis då. Plötsligt händer det. Jag har blivit kallad till en arbetsintervju! 
 
Och inte nog med det. Det är dessutom till ett jobb jag verkligen (verkligen verkligen åh snälla lilla söta rara gud kan jag inte få det här, snälla!?) vill ha. (Nej det är inte som chokladprovsmakare eller sängtestare) Och! De intervjuar bara killar nu eftersom det är för mycket brudar där redan, MEN, de tyckte att mitt Personliga brev/CV var tillräckligt intressant för att kalla mig till intervju ändå. 
 
HEJA EMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0