nu j*vlar ska jag bli PRO-medlem på arbetsförmedlingen!

I natt sov jag en hel natt. Det var första gången på drygt två-tre veckor. Varför?
Jag sa upp mig idag.
 
Ja, that's right. Jag är fr.o.m idag arbetslös. Ofrivilligt frivillig sådan. Jag måste jobba, måste ha något att göra, ha rutiner och ett syfte etc, annars blir jag knäpp. Men jag vet att det ändå var rätt beslut. Hellre arbetslös med ett rent samvete än tvärtom. 
 
Det är i såna situationer som det är bäst att ha vänner och familj som jag har. Framförallt att ha bröder som jag har. Ni är bäst! ♥
Så ifall ni vet någonstans de söker som jag inte redan har brevbombat mitt CV med, hojta till! Jag tar vad som. Nu ska jag iväg och plugga teori på körskolan och sen träna. So long!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0