jag thinking in engelska right nu

Har fixat med papper, skrivit brev och CV samt svarat på mail hela kvällen. På engelska. Allt som cirkulerar i huvet just nu är i en blandad smörja av engelska och svenska. Jag kan inte tänka ordentligt med andra ord. Men det är också kul.
 
Annars då? Indoor walking imorse och sedan plugg på körskolan och inskrivning på arbetsförmedlingen. Riktig mood kill att diskutera a-kassa och ungdomsgaranti. Jag vet, tre dagar arbetslöshet och jag gnäller redan. Imorgon ska jag söka varje jobb jag ringat in och ringa upp de jag redan sökt hos och fråga varför de inte redan anställt mig. Jag ska ha ett jobb innan månaden är slut, och så mycket var det med det.
 
Hua, vad gör jag fortfarande uppe? God natt!
Fick förresten en nyckelring av pappa tidigare. Han tyckte att den passade. (Har tidigare fått en iPod i födelsedagspresent där det var ingraverat på baksidan "Ödmjuk? Nä men felfri" och varje inbetalning på körskolan märkte han med Emma The Princess Lundgren) Ja, han är fin min lilla pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0