realister i en värld av påhittad vampyrer

Never mind. The days of the vampire diaries are over.
 
Jävla skit serie. Bu-fucking-hu Elena bara gnäller. Hela tiden. Det är alltid synd om henne, oavsett vad som händer. "Jag ville inte bli vampyr" Man ba' nehe? Ta livet av dig då. "I don't want to die" Men suck it up då för fan. Buhu, buhu, buhu. Prozac någon?
 
Sandra och jag gick och diskutera gnäll-Elena efter att ha sett Breaking Dawn part 2 igår (ja så pass bra var filmen att vi kom in på andra vampyrserier..).
 
Sandra: Jag har inte sett mer än första avsnittet, orkar inte.
Emma: Borde inte heller göra det, men jag kan inte sluta. Det är så uselt, men så beroende. Hela konceptet suger egentligen. Fattar inte varför alla andra tycker att det är så fantastiskt?
Sandra: Inte jag heller, men alltså.. det är nog för att vi två är realister. Det funkar liksom inte på oss två.
 
Så eh ja, vampyrerna är vår verklighet.
 
True Blood nästa, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0