a good day

Låg i sängen och drog mig när telefonen ringde. Arbetsintervju! Gjorde min morgon sååå mycket bättre. Och piggare.
 
Skypeade sedan vid tolv med familjen i Kina och fick träffa deras barn. Så fina! Mamman var jättetrevlig men kunde inte så bra engelska och jag är ju big fan av att tala för fort, haha, så jag fick lugna mig till mänsklig nivå. De verkar vara en toppenfamilj i alla fall och deras förväntningar överenstämmer med mina så förhoppningsvis är det en good match. Spännande!
 
Mailar nu detaljer med au pair agencyn och senare i veckan bokar jag kanske biljetten. Herregud, tänker jag verkligen göra det här? Änd aj who dånt spiiik änny schajneees!
HAPPY GIRL!
Skandal! - glömde att puta med läpparna. Förlåt!!! Ego pics + duck face is the shit. Kolla facebook om ni inte tror mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0