tydligen är mina gamla inlägg mer intressanta än mina nya

Ibland skriver jag fel log in och hamnar på min gamla blogg, tricktrucktrain istället för denna. Hade fått två nya kommentarer på ett jättegammalt inlägg om Annika Östberg, dock var de inte särskilt läsvänliga för min fredagströtta hjärna så jag skummade mest igenom de - och fattade nada.
 
Något som fick större reaktion var min statistik. Varje dag sen jag slutade blogga har jag mellan 5-10 läsare. Varje dag. Trots att jag inte skriver där längre ens och i mitt senaste inlägg skriver jag att jag inte kommer att använda den bloggen mer, så fortsätter jag ha läsare. Den 22'e juli hade jag 40 läsare. Varför? I have no idea.
 
Hm. Weirdos. Nu går jag och lägger mig. Jobbar 06-1530 imorgon..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0