syskonhelg i göteborg - dag två

Andra (och sista) dagen tog vi en lååååång sovmorgon innan vi åkte till Gullebergsbro och spelade minigolf. Jepp, jag zoomade bilden för att kolla namnet. Min schizofreni gör att jag inte kan komma ihåg namn eller platser (har fullt upp med att hålla koll på alla mina kompisars) så heja tekniken!
Idyllisk minigolfbana precis vid Lisbergs camping. Helt klart mitt nästa resmål, Lisberg ♥
Vi hade sån tur med vädret, mindre tur med kläderna. Alla jeans, jackor (Baltzar hade till och med skinnjacka i början) och ingen solkräm. Ja, de sista gäller väl kanske inte den skäggiga turken (förlåt, jag menar Baltzar) i familjen men vi andra bleka svenskar gick därifrån en aning rödare. Och tjejerna skrattade åt min 50+ solskyddsfaktor i Thailand.. välkommen till min värld!
Hur nöjd tror ni att han är med den här bilden?
Fredrik var den enda som fick en hole-in-one, på en av de senare (alltså svårare) banorna dessutom. Stolt kille!
Lisa lyckades putta bollen i hålet från bunkern. Imponerande! Kanske skall tilläggas nu att herr och fröken "ska vi åka till Universeum istället för Liseberg" spelar båda två golf. Okej, jag är väl inte världens bästa förlorare direkt.

Bland de sista hålen insåg vi vad klockan egentligen var och fick skynda oss för att hinna med bussen till Helsingborg. Jag stod och puttade på näst sista hålet medans Baltzar och Fredrik slogs om första plats. Vem som vann? Jag har inte den blekaste aning, jag var för frustrerad för att ta ögonen från bolljäveln.
 
Med minuter till marginal hann vi precis med bussen hem och åt kexchoklad som färdkost. Inte helt fel att spela på chokladhjulen när man ska åka buss i några timmar!
 
För att sammanfatta helgen: Jag har verkligen världens bästa bröder. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0