populär tjej på jobbet

Har jobbat morgon idag och tackade min lyckliga stjärna att jag var i drivers. Jäklar vad de hade att göra ute i cafeterian! Jag försökte hjälpa till genom att städa lite. Inte så väldigt lyckat.
 
Emma tänker: Vad mycket disk, slänger in allt i diskmaskinen.
Sabina 2 min senare: NEJ!! Vem är som har diskat!? Jag avkalkar!

Emma tänker: Vad mycket sopor, jag tar och slänger de.
Hebbe 2 min senare: NEJ!! Vem har slängt kartongerna!?

Hebbe: Vart är du någonstans idag Emma?
Emma: Eeh i drivers..
Hebbe: Bra, gå ut dit OCH STANNA DÄR!
Ledsen tjej som inte får vara med.
Haha jag skämtade bara, satt på min rumpa och fyllde upp skåpet med cigg istället för att springa av mig den. Nöjd tjej står mer än gärna utanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0