ja men vänta lite, jag ska bara ringa Swedish Match och säga att du är missnöjd

Det går inte att ladda upp bilder verkar det som och de jag hade sen tidigare är för stora så jag måste göra de mindre. Så eh ja.
 
Annars då? Jag jobbade tolv timmar idag och hade två riktiga stolpskott till kunder som kom direkt efter varandra.
 
Kund 1: Vad kostar snuset?
Emma: 36 kr i svenska.
Kund 1: Det är för dyrt, det var billigare tidigare!
Emma: Ja priset har stigit.
Kund 1: Men det är för dyrt!
Emma: Ja.
*tystnad*
Kund 1: Det är för dyrt!!
Emma: Ja.
*kunden stirrar argt på mig en stund och går sedan*
 
Jaha? Och sen då? Jo han köpte snus faktiskt, men han fick det inte billigare. Jag är inte säker men jag tror att det var syftet med hela samtalet faktiskt. Efter honom hade jag ytterligare en kund som klagade på priset på öl, det trots att den är billigare än i land. Han köpte ingen öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0