heja emma jagar lata emma som i sin tur vägrar vara med medans riktiga emma ber båda två att fara åt helvete

Okej, så min dag idag har varit aktiv. Extremt aktiv. Cyklade till jobbet imorse, cyklade hem igen, övningskörde sedan och stack sen ut och sprang i fyrtio minuter. Sen gjorde jag sit ups, plankan 5x20 och knäböj. Nu är jag helt död i kroppen men ack så lycklig!
 
Mår så här
Men känner så här
 
Har sån extrem energi nu samtidigt som jag känner mig helt utmattad. Har saknat att träna och verkligen komma in i springet. Det är underbart. Roligast när jag är ute och springer (förutom när Runkeeper meddelar att jag springer fortare än de tidigare minutrarna) är att mina tre personligheter verkligen träder fram till sin fulla rätt. Lata Emma vill bara stanna och gå, Heja Emma skriker bara håll käften och springer vidare och Riktiga Emma VILL ATT NI BÅDA TVÅ GÅR OCH DÖR SÅ DET BLIR TYST I HUVET NÅGON GÅNG!
 
(Har sprungit upp för backar, pinat mig igenom intervaller, sprungit upp och ner för en trappa två gånger och avslutat hela rundan på ren och skär vilja. Ja, jag vill ha beröm. Applåder. Stående ovationer. Uppmärksamhet. Bekräftelse! Tack på förhand)
 
Nu ska jag läsa på lite teori, imorgon tänker jag bli helt färdig med fas B!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0