han fick tydligen aldrig lära sig skillanden mellan 'mitt och ditt'

Höll på att glömma! Inne på ICA la jag av min iPhone på kassadisken för att ta upp plånboken och glömde den sedan när jag packade varorna. Det var först när jag var på väg ut som jag kom på att jag inte hade kvar den i handen. Går tillbaka till kassan och frågar om de sett min telefon och kassörskan började leta längs disken när en man säger att han såg en telefon ligga där alldeles nyss. Kassörskan springer ut ur butiken och tittar längs vägen. 50 meter bort går killarna snabbt iväg som stod bakom mig i kön. Springer ikapp killarna och ser att de går tätt ihopa - över två iPhones.
 
Emma: Ge mig min iPhone.
Killen: Eeh jaha, var det din? Vi tänkte.. ja vad bra att du hittade den.
*sliter åt mig min iPhone och springer därifrån igen*
 
När jag tänker efter borde jag ha gjort värsta scenen. Framför ett fullsatt Haket och publik. Jävla snorungar.
 
Helt ärligt, efter att ha lagat den TVÅ gånger hade jag fan gått karate kid på dem. Min iPhone!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0