men att gå hem, det glömde jag i alla fall inte. gäller att prioritera rätt

Har haft min mest förvirrade dag någonsin. Sprang mest runt som en idiot och fattade noll. Lyssnade noll också. "Vill du betala i svenska eller danska?" "Danska" "Okej, då blir det 52 svenska tack" Stängde fel kassa, glömde säga till Kristoffer att ta en senare rast, glömde säga till Marco att han skulle gå på rast, buntade danska femkronor i fel rör och gav hälften av passagerarna fel beställning. Men kom igen!


Så nu är jag helt slut, både i huve och kropp, så jag ska bara hem och.. städa hela huset. (Mamma och pappa kommer hem imorgon) Soffan flyttar jag på imorgonkväll. Vilket jag får hjälp med tack och lov, för jag tror inte att släp/putt/sparkmärkena uppskattas hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0