"det blir en dag på stranden"

Inledde dagen med en skön sovmorgon: halv åtta sen var det dags för riskettan på körskolan. Blev rekommenderad av Jonna att ta med mig något sött "annars kommer du inte kunna hålla dig vaken" men jag fann timmarna rätt intressanta och lärorika. Sicken tönt jag är.
 
Mötte sen upp Frida för sol och bad (flera gånger!) på Gröningen igen. Somnade flera gånger på trädäcket och Frida fick underhålla sig själv det mesta av tiden. Ja tills jag blev hungrig och vi gick på jakt efter pengar och mat. Langos med gräddfil, rödlök, ost, räkor och kaviar, så gott! Fast det har jag ingen bild på, för som sagt, jag matbloggar INTE. Jag solglasögonbloggar istället. Mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0