Min julafton

Ja alltså.. det blev inte så mycket bilder från dagen. De bilderna som togs blev suddiga, och de som inte blev det är på mig och inte överdrivet smickrande om vi säger så, så det blir bara ett par. Ja, jag censurerar min egen julafton. Vadå då?
 
Men i alla fall, det blev ju en julafton även i år och detta året gjorde även Baltzars sambo Louise oss sällskap. Det var nog den saknade pusselbiten, för denna julafton blev väldigt mycket mysigare och bättre än tidigare. Vi spelade kort, åt god mat, kollade på några minuter av Kalle Anka, spolade förbi resten och avslutade med julklappsutdelning innan Louise och Baltzar åkte hem till Louise's föräldrar och avslutade kvällen där.
 
Det blev väldigt många bra julklappar detta året om jag får säga så själv. Mamma fick ett presentkort på massage och en fin sjal, pappa svarta och vita vingummin (hans favorit, ett helvete att få tag på) samt tre knep-och-knåp-trä-grejer-jag-inte-vet-vad-det-heter, Johan fick en riktigt snygg stickad tjocktröja, farmor två böcker, Louise fick lite smått och gott till lägenheten och Baltzar en "hästar finns inte" tröja. Fredrik och Lisa firade inte med oss utan sin släkt i Göteborg/Vänersborg så de fick sin julklapp (presentkort på massage även där, tror att min rygg gjorde sig påmind under julklappsinhandlandet haha) på post och julrimmet uppläst i telefon. Tänk så fint dagens teknologi kan lösa det.
 
Själv fick jag två fina tröjor av Baltzar (jag är lite kär i den långärmade), ett par coola byxor och en sjal av Louise som nu bor runt min hals, body butter av Johan, pengar av farmor och té av mamma och pappa samt en bok av mamma. ♥
 
Kolla så fin lillebror! Nu fattas bara att jag ska få måla nagellack också änd maj häppinäss is kåmplite.
 
Och så här spenderade jag slutet av min kväll
Fick boken av mamma vilket jag tror är på grund av mitt tjat om genus här hemma. Hon hade skrivit en fin hälsning i den, vilket kanske.. kanske.. fick fram en liten tår i ögat hos mig. Men ni får läsa genus själva och få en bok av er egen mamma, den hälsningen är bara min. Så tji fick ni liom.
Åh just det, glömde jag berätta att jag fick en dator av mamma och pappa? Samsung Notebook, my precious! (Fast just nu hatar jag den något så förbannat eftersom jag inte riktigt förstår mig på den än, men ändå) Tips från coachen: hota med att flytta utomlands och att inte kunna Skypea för att det inte funkar på den gamla datorn.
 
Hörrni, god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0