Jag tror att jag missbrukar Facebook som Twitter

Den senaste veckan
 
USAs värsta skolmassaker i deras historia, 28 döda varav 20 ska vara barn. I Sverige har julen förstörts för nu får vi ingen "negerdocka" på julafton.

Tycker några ska önska sig perspektiv i julklapp.
 
--
 
"asså va faaan, snart får inte ens snön vara vit. SD 2014!!!

Aldrig har svenska folket varit så kränkta. Och fb så roligt. Föds folk så här dumma eller blir dem det med tiden?
 
--
 
Btw, till alla super kränkta svennar där ute, vet ni vad mina bröder och pappa gjorde under Kalle Anka förra julen? DE SOV! Fyfan alltså, som att spotta på svensk tradition!
 
 
--
 
Det här med att fickparkera.. det är ju inte så att jag inte kan, det är bara det att jag hellre cyklar/går/åker buss/ställer in än gör det. För miljöns skull alltså.
 
 
--
 
Sofie Fahlén: Jag är där om fem min! *20 min senare*
Jonna Karlsson: Jag slutar snart! *1 h 30 min senare*

Auktionerar nu ut mina vänner till högst bjudande. Eller.. till vem som helst egentligen. Varsågoda.

--
 
Ps, update om julklappsinslagningen: Jag har tagit paus. Med andra ord gett upp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0