min studentmössa

Bland allt skit och knåp jag har samlat på mig ligger min studentmössa bland röran. Min roséfläckade studentmössa. Stoppade min storstädning för att läsa alla hälsningar som skrevs i den under studentdagen. Vem det var som kom på att man ska skriva i varandras mössor under inflytande av alkohol hade jag gärna velat träffa. Hen hade gärna fått skriva ett hej i min också.
 
Emma jag tycker om dig! ♥ ♥ ♥ //Elin (det gjorde vi alltså inte innan)
 
DU JÄKLA COOLA GALNA TJEJ! PUSS! ♥ MADDE (caps lock på fyllan ni vet)
 
Proddekidsen är lite bättre, skippa campeon! //Thedde (den j*vla studentresan will haunt me for life)
 
Emma vad hände med löftet efter balen? //Musse (what happens at prom, stays at prom. eller i studentmössan i detta fallet)
 
Lycka till gumman // Sandra (hahahah)
 
Tänk att jag stått ut med dig alla år, "kommer sakna dig" (Det kommer jag) //Jonna the one and only (nänä, visa att hon tycker om mig nyktert går ju inte, men skriftligt efter lite champagne, det går!)
 
DU KAN FÅ VARA MIN SEKRETERARE //SARA PERSSON STATSMINISTER (den dagen hon blir statsminister tänker jag även skicka in mitt CV)
 
Älskar dig din slyna! //Hanna (älskar dig med, hoe)
 
Med flera. Fast dessa var bäst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0