always gotta keep busy or the voices start telling me to do wild things

Helt värdelös uppdatering. Fy skäms Emma. 
 
Men! Här kommer det fantastiska men'et. - Jag är en otroligt upptagen kvinna/tjej/bitch/wannabe kärring. Jo det är sant. Har jobbat mina fantastiska (nästan) tolvtimmars pass måndag och tisdag, och efter det har jag övningskört, haft läkartid, suttit med teorin, träffat vänner, tränat (!!!), övningskört lite mer och pratat en massa i telefon. Sånt är viktigt förstår ni. Så jag är upptagen. 
 
Men en snabb uppdatering på träningsfronten: power walkat före frukost varje dag since forever utom igår (ansåg mig ha lite dispens efter en sen kväll med lite drinkar) och skulle ha sprungit igår men hann inte så gjorde det idag. Upptäckte att jag klarade rundan bättre idag så måste ha pressat mig själv för lite senast. Så även på övningarna efter. Ökade allt. 100 knäböj, plankan 5x30, tio armhävningar, 25 vad-det-nu-heter-för-övning-med-stol-där-man-tränar-armarna-som-Madeleine-tipsade-om och 50 situps. Attans järnspikar, kom på nu att jag glömde att göra rygglyft. Får bli nästa gång.
 
Sängen kallar. Körlektion tidigt imorgon. Så tills vidare.. läs något vettigare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0